Sat23112024

Back You are here: Home ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ Λ. Αυγενάκης: «Ο νόμος είναι σαφέστατος και η ΕΕΑ τον εφάρμοσε πιστά και στην περίπτωση της ΠΑΕ Καβάλα»

Λ. Αυγενάκης: «Ο νόμος είναι σαφέστατος και η ΕΕΑ τον εφάρμοσε πιστά και στην περίπτωση της ΠΑΕ Καβάλα»

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

«Θυμόμαστε όλοι τις περιόδους που άλλαζαν οι κατηγορίες και ανεβοκατέβαιναν ομάδες κατά το δοκούν, κάτι που ήταν απαράδεκτο και δεν θα κάνουμε τώρα τα ίδια» τόνισε ο Υφυπουργός Αθλητισμού στη Βουλή, αναφερόμενος στα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής που εφαρμόζονται στη νέα Super League 2

Για την μη εξασφάλιση από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού πιστοποιητικού συμμετοχής στη Super League 2 της ΠΑΕ Καβάλα, αλλά και γενικότερα για τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής που εφαρμόζονται εν όψει του νέου πρωταθλήματος της SL2, τοποθετήθηκε στη Βουλή ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις των βουλευτών Τάνιας Ελευθεριάδου και Βασίλη Κεγκέρογλου.
«Η εφαρμογή του νόμου πρέπει να μας αφορά ισότιμα όλους. Και αυτό κάνουμε, εφαρμόζουμε το νόμο» τόνισε ο κ. Αυγενάκης αναφέροντας ότι «ο νόμος είναι σαφέστατος και η ΕΕΑ τον εφάρμοσε πιστά και στην περίπτωση της ΠΑΕ Καβάλα».
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού υπογράμμισε πως «θυμόμαστε όλοι τις περιόδους που άλλαζαν οι κατηγορίες και ανεβοκατέβαιναν ομάδες κατά το δοκούν, κάτι που ήταν απαράδεκτο και δεν θα κάνουμε τώρα τα ίδια» και επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι:
«Η ΠΑΕ Καβάλα υπέβαλε την 15/07/2021 σχετική αίτηση για τη χορήγηση πιστοποιητικού, η οποία όμως, αφού εξετάστηκε έπειτα από λίγες ημέρες,  κρίθηκε ελλιπέστατη.
Σύμφωνα με την ΕΕΑ, η αίτηση “δεν συνοδεύτηκε όμως από κανένα εκ των μνημονευομένων απαραιτήτων δικαιολογητικών, πλην πέντε υπευθύνων δηλώσεων, σε φωτοτυπία, προσώπων που δεν προέκυπτε εξαιτίας της ανυπαρξίας άλλων εγγράφων, ότι είχαν σχέση με την ΠΑΕ”.
Κατόπιν τούτου, της δόθηκε η προβλεπόμενη 10μερη παράταση (ως τις 02/08/2021) να θεραπεύσει τις ελλείψεις, αλλά και πάλι η ΠΑΕ δεν ανταποκρίθηκε πλήρως. Πέραν αυτής, η ΕΕΑ δεν μπορούσε να χορηγήσει καμία περαιτέρω παράταση».


Ολόκληρη η ομιλία του Υφυπουργού Αθλητισμού:

«Η αναδιάρθρωση των κατηγοριών του επαγγελματικού ποδοσφαίρου αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα της αθλητικής μας μεταρρύθμισης, υπηρετώντας τις βασικές αρχές της που είναι διαφάνεια, νοικοκύρεμα και αξιοκρατία.   
Ας θυμηθούμε λίγο τι ίσχυε πριν τον ν. 4809/2021. Ο προκάτοχός μου, κ. Βασιλειάδης, με μια τροπολογία στον ν. 46142/2019, είχε θέσει το πλαίσιο των επαγγελματικών κατηγοριών στο ποδόσφαιρο: Συγκεκριμένα, δημιούργησε τρεις επαγγελματικές κατηγορίες, από δύο που υπήρχαν. Τη Super League 1, τη Super League 2 και τη Football League, όπου συμμετείχαν αποκλειστικά ομάδες Ποδοσφαιρικών Ανώνυμων Εταιριών.
Μάλιστα, για το Μετοχικό Κεφάλαιο είχε ορίσει τα εξής: για τις ΠΑΕ της Super League 1 το Μετοχικό Κεφάλαιο δεν επιτρεπόταν να είναι μικρότερο από 500.000€, για τη Super League 2 δεν επιτρεπόταν να είναι μικρότερο από 100.000€ και για τη Football League κάτω από 30.000€.
Σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώματα, προέβλεπε κεντρική διαχείριση για τη Super League 2 και τη Football League, εν αντιθέσει με ότι ισχύει στη Super League 1.
Τα αποτελέσματα γνωστά. Δημιουργήθηκαν περισσότερα προβλήματα! Και αδικίες! Προβλέφθηκε για την Football League ένα Μετοχικό Κεφάλαιο της τάξης μόλις των 30.000€, ποσό που δεν ευνοούσε την αξιοπιστία των ομάδων που συμμετείχαν.
Ήταν μια αναδιάρθρωση απολύτως κρατικοδίαιτη, καθώς θα στηριζόταν αποκλειστικά στα χρήματα από την Δημόσια Τηλεόραση. Και μη ρεαλιστική, αφού τα απαιτούμενα ποσά ήταν υπερβολικά για τις δυνάμεις της ΕΡΤ.
Η πανδημία, η οποία έκανε την εμφάνισή της στα μισά της πρώτης χρονιάς των νέων πρωταθλημάτων, κατέδειξε ακόμα περισσότερο τη σαθρότητα της ρύθμισης. Η κατάσταση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ήταν τραγική! Είναι γνωστά αυτά σε όλους μας. Έπρεπε να το αλλάξουμε!   
Στα τέλη Αυγούστου του 2020 η ΕΠΟ με επιστολή της μας ζήτησε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο κατάργησης της Football League και της διεξαγωγής της Super League 2 σε δύο ομίλους των 34 ομάδων. Αναγνώρισε δηλαδή την αποτυχία της υπάρχουσας δομής.
Από την πλευρά μας, δείξαμε διάθεση για μια συγκροτημένη επίλυση του ζητήματος με την ευθύνη όλων των αρμοδίων φορέων.
Συγκεκριμένα, ζητούσαμε για εβδομάδες από την διοργανώτρια αρχή να πάρει θέση. Η έλλειψη πρωτοβουλίας και η αδράνεια όμως και της ΕΠΟ και της SL2-FL οδήγησε ομάδες της FL να κάνουν τηλεδιάσκεψη από μόνες τους και να αποφασίσουν συμβολικά να μας καταθέσουν τις σφραγίδες τους.
Εμείς, όμως, μείναμε ακέραιοι στη θέση μας και συνεχίσαμε να κινούμαστε θεσμικά. Ζητούσαμε τη θέση όλων των αρμοδίων, προτού ξεκινήσουμε τη διαβούλευση ώστε να καταλήξουμε σε μια ομόφωνη λύση και κυρίως να εξασφαλίσουμε τον αναγκαίο χρόνο ώστε να εφαρμοστεί. Όχι, δηλαδή, αιφνιδιασμούς και εφαρμογές χωρίς χρόνο προετοιμασίας όλων.
Συστάθηκε τελικά Ομάδα Εργασίας από ΕΠΟ, SL2-FL και στελέχη του Υφυπουργείου Αθλητισμού, η οποία ξεκίνησε τις συνεδριάσεις της από αρχές Οκτώβρη του 2020 και με μεθοδικότητα κατέληξε στο περιεχόμενο του νόμου.
Κάναμε το αυτονόητο: Βάλαμε όλους τους φορείς στο ίδιο τραπέζι, ισότιμους συνομιλητές, ώστε να έχουν όλοι γνώση όσων αποφασίζονται και, κυρίως, συμμετοχή και ευθύνη γι’ αυτό.
Η αναδιάρθρωση/συγχώνευση ανακοινώθηκε έγκαιρα τον Ιανουάριο και υποβλήθηκε σε δημόσια Διαβούλευση τον Φεβρουάριο του 2021 με θετικότατα σχόλια και, μάλιστα, από την ίδια την διοργανώτρια.
Στις 3 Ιουνίου 2021, εν όψει της κατάθεσης του σχεδίου νόμου, διοργανώθηκε τηλεδιάσκεψη με όλες –και τις 31- ΠΑΕ των Super League 2 και Football League, παρουσία των προέδρων των δύο Λιγκών, του κ. Λεουτσάκου από την SL2 και του κ. Μπουτσικάρη από την SL1.
Οι 29 εκπρόσωποι των ΠΑΕ μας είπαν «μπράβο» και «συγχαρητήρια»! Και μόλις δύο ΠΑΕ, προσέξτε, επιφυλάχθηκαν. Δεν αντιτάχθηκαν.
Επιδιώξαμε μία θεσμική και ουσιαστική αλλαγή, η οποία είναι επιβεβλημένη στις νέες οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες της χώρας μας στην εποχή της κρίσης.
Το επαγγελματικό ποδόσφαιρο υποχρεωτικά συρρικνώνεται ώστε να γίνει αφενός βιώσιμο, αφετέρου ποιοτικότερο και ανταγωνιστικότερο ως διοργανώσεις και για τον λόγο αυτό καταργήθηκε η Β’ Εθνική Κατηγορία Ανδρών (Football League).
Με το νόμο 4809/2021 καθορίσαμε δύο κατηγορίες επαγγελματικού ποδοσφαίρου, με ισχύ από την αγωνιστική περίοδο 2021-2022.
Οι δύο κατηγορίες είναι:
•    Α1 Εθνική Κατηγορία Ανδρών (Super League 1)
•    Α2 Εθνική Κατηγορία Ανδρών (Super League 2)

Τα κριτήρια που θέσαμε για την αναδιάρθρωση είναι:
1)    Μετοχικό Κεφάλαιο
Εξορθολογίζεται το κατώτατο όριο του ελάχιστου Μετοχικού Κεφαλαίου των Π.Α.Ε., που μετέχουν στο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών (Super League 2). Δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερο των 350.000 €, ώστε να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα και ευρωστία των ομάδων, που συμμετέχουν στο οικείο πρωτάθλημα.

2)    Εγγυητική Επιστολή
Για τις Π.Α.Ε. που συμμετέχουν στο επαγγελματικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Α2 Εθνικής Κατηγορίας ανδρών (SL 2) το ποσό της εγγυητικής επιστολής ορίζεται, κατ` ελάχιστο όριο, σε 150.000€.

3) Έλληνες Ποδοσφαιριστές   
Ορίζεται ότι για τις  ομάδες που συμμετέχουν στο επαγγελματικό πρωτάθλημα της Super League 2, τουλάχιστον το ήμισυ των  δηλωθέντων σε κάθε φύλλο αγώνα ποδοσφαιριστών, καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής σε ελληνική εθνική ομάδα οποιασδήποτε ηλικιακής κατηγορίας, ώστε να εξασφαλίζεται και η στελέχωση των εθνικών ομάδων από ενεργούς και μάχιμους ποδοσφαιριστές.

Επιπλέον, η SL1 και η ΕΠΟ μας ζήτησαν να νομοθετήσουμε και τη δυνατότητα δημιουργίας Β’ ομάδων των ΠΑΕ της SL1, με συμμετέχοντες ποδοσφαιριστές –κυρίως- κάτω των 23 ετών, προκειμένου να περιοριστεί το φαινόμενο των μαζικών δανεισμών τους, έως ότου να μπορούν ηλικιακά και αγωνιστικά να συγκαταλέγονται στις βασικές επιλογές των πρώτων ομάδων τους.
Να ενδυναμωθεί, δηλαδή, ακόμα περισσότερο η ανάπτυξη του ποδοσφαίρου μας σ’ αυτές τις κρίσιμες ηλικίες και να τονωθεί ακόμα περισσότερο ο ανταγωνισμός στο πρωτάθλημα της SL2, όπου οι Β’ ομάδες θα συμμετέχουν χωρίς, φυσικά, δικαίωμα προβιβασμού.
Αυξάνουμε λοιπόν την αξιοπιστία του προϊόντος και δίνουμε μεγαλύτερα και ισχυρότερα εφόδια βιωσιμότητας.
Συνοψίζοντας, η αναδιάρθρωση των επαγγελματικών κατηγοριών με τη συγχώνευση των SL2 και FL ήταν επιβεβλημένη λόγω των νέων οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών της χώρας, αλλά και για να δημιουργηθούν εντός του νέου πρωταθλήματος συνθήκες αξιοπιστίας, βιωσιμότητας, ανταγωνιστικότητας και αναβαθμισμένης ποιότητας.
Η αύξηση των ελάχιστων ορίων του Μετοχικού Κεφαλαίου και της Εγγυητικής Επιστολής αποσκοπούν στη δημιουργία μιας επαγγελματικής κατηγορίας στην οποία θα συμμετέχουν αποκλειστικά φερέγγυες οικονομικά ομάδες ενδυναμώνοντας και την αξιοπιστία και των δύο πρωταθλημάτων.
Και, βέβαια, να επισημάνω για τις ΠΑΕ που θα συμμετάσχουν στη SL2, ότι εξακολουθούν φυσικά να υφίστανται οι διαδικασίες ελέγχου από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, για την απόκτηση των μετοχών, είτε κατά τη σύσταση, είτε κατά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
Συνεπώς, η διαδικασία αδειοδότησης για τους αποκτώντες μετοχές (άρθρα 69 και 69 Α του 2725/99, όπως ισχύουν) συνεπάγεται και έρευνα –το προσεχές διάστημα- της δήλωσης του Πόθεν Έσχες τους, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη διαφάνεια και την αξιοπιστία.
Κυρίες και κύριοι,
Δικαίωμα συμμετοχής στη νέα Super League 2 έχουν όλες οι ομάδες που πληρούν τα κριτήρια που θέτει ο ν. 4809/2021 και που κατά την αγωνιστική περίοδο 2020-2021 συμμετείχαν στα πρωταθλήματα της SL2 και της FL, συν τις 4 Β’ ομάδες των Ολυμπιακού, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Παναθηναϊκού της Super League 1.
Σε αυτές προστίθενται και όσες προβιβάστηκαν από την Γ’ Εθνική στην Football League και εξαιρούνται όσες υποβιβάστηκαν από την Football League στην Γ’ Εθνική.
Συγκεκριμένα κατά την αγωνιστική περίοδο 2020-2021:
* στη SL2 συμμετείχαν 12 ομάδες
* στη FL συμμετείχαν 20 ομάδες
* στη FL προβιβάστηκαν από τη Γ’ Εθνική 4 ομάδες
* από τη FL υποβιβάστηκαν στη Γ’ Εθνική 4 ομάδες
* 4 Β’ ομάδες των ΠΑΕ της SL1 θα συμμετάσχουν στο νέο πρωτάθλημα της SL2
Συνολικά, λοιπόν, 36 –μέγιστος αριθμός- ομάδες, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και λάβουν το πιστοποιητικό της ΕΕΑ, θα έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στην αναδιαρθρωμένη SL2 της σεζόν 2021-2022. Διευκρινίζουμε ότι ο νόμος 4809 δεν θέτει μέγιστο ή ελάχιστο αριθμό ομάδων για συμμετοχή τους στην SL2.  
Μέχρι σήμερα, Δευτέρα, πιστοποιητικό συμμετοχής στην SL2 από την ΕΕΑ, εξασφάλισαν 26 ΠΑΕ από τις 32 που θα αγωνίζονταν στα επαγγελματικά πρωταθλήματα, εφόσον δεν προχωρούσαμε στην αναδιάρθρωση και στις αναπτυξιακές πρακτικές με τα κριτήρια που προανέφερα.
Και μαζί με τις 4 Β’ ομάδες των ΠΑΕ της SL1, φτάνουμε στις συνολικά 30 ομάδες, που πήραν πιστοποιητικό συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα της SL2.
Έξι (6) από τις ήδη υφιστάμενες ΠΑΕ των περσινών επαγγελματικών κατηγοριών δεν εξασφάλισαν το πιστοποιητικό συμμετοχής: Οι ΠΑΕ Παναχαϊκή, Ρόδος, Ιάλυσος, Σαντορίνη, Δράμα και Καβάλα.
Και άλλες τρεις (3) νεοσύστατες, που προέρχονται από την ερασιτεχνική Γ’ Εθνική: Οι Πανιώνιος, Ζάκυνθος και Ηρόδοτος.
Και επαναλαμβάνω εδώ ότι τα στάδια ελέγχου δεν έχουν ολοκληρωθεί. Απομένει τις προσεχείς εβδομάδες το τελευταίο στάδιο, σύμφωνα με τις κείμενες προθεσμίες: Ο έλεγχος, επί ποινή ανάκλησης του πιστοποιητικού συμμετοχής, όλων των φυσικών προσώπων τα οποία απέκτησαν μετοχές είτε κατά τις αυξήσεις των Μετοχικών κεφαλαίων, είτε κατά τη σύσταση των νέων ΠΑΕ.    
Ας δούμε ειδικότερα την περίπτωση της ΠΑΕ ΑΟ Καβάλας:
Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα 1965 κατά την αγωνιστική περίοδο 2020-2021 αγωνίστηκε στη Football League. Από την κατηγορία αυτή, μόνο οι ομάδες που υποβιβάστηκαν χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής τους στη νέα SL2.
Συνεπώς, η ΠΑΕ Καβάλα, ανεξαρτήτως αν κατέλαβε θέση προβιβασμού ή όχι, θα είχε ούτως ή άλλως δικαίωμα συμμετοχής στη νέα SL2, εφόσον κατέθετε εγκαίρως το φάκελό της στην ΕΕΑ και λάμβανε το πιστοποιητικό συμμετοχής.
Το άρθρο 77Α παρ. 4 του Ν. 2725/1999 θέτει καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης στην ΕΕΑ την 15η Ιουλίου. Η ημερομηνία αυτή αφορά τις ήδη υφιστάμενες Α.Α.Ε. (όπως και η ΠΑΕ Καβάλα).
Δεδομένου μάλιστα ότι ΜΟΝΟ για τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου είχε δοθεί παράταση ως τις 31/8/2021, ουσιαστικά η μόνη ΝΕΑ εκκρεμότητα που η ΠΑΕ Καβάλα έπρεπε να ρυθμίσει ως τις 15 Ιουλίου ήταν η υποβολή της εγγυητικής επιστολής.
Η ΠΑΕ ΚΑΒΑΛΑ υπέβαλε την 15.07.2021 σχετική αίτηση για τη χορήγηση πιστοποιητικού, η οποία όμως, αφού εξετάστηκε έπειτα από λίγες ημέρες,  κρίθηκε ελλιπέστατη.
Σύμφωνα με την ΕΕΑ, η αίτηση «δεν συνοδεύτηκε όμως από κανένα εκ των μνημονευομένων απαραιτήτων δικαιολογητικών, πλην πέντε υπευθύνων δηλώσεων, σε φωτοτυπία, προσώπων που δεν προέκυπτε εξαιτίας της ανυπαρξίας άλλων εγγράφων, ότι είχαν σχέση με την ΠΑΕ».
Κατόπιν τούτου, της δόθηκε η προβλεπόμενη 10μερη παράταση (ως τις 2/8/2021) να θεραπεύσει τις ελλείψεις, αλλά και πάλι η ΠΑΕ δεν ανταποκρίθηκε. Πέραν αυτής, η ΕΕΑ δεν μπορούσε να χορηγήσει καμία περαιτέρω παράταση.
Καταθέτω στα πρακτικά το σχετικό έγγραφο της ΕΕΑ, που περιγράφει αναλυτικά τη διαδικασία αυτή.  
Στις ερωτήσεις σας κάνετε επίκληση του τελευταίου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 77Α σχετικά με την προθεσμία υποβολής αίτησης για πιστοποιητικό στην ΕΕΑ τουλάχιστον 30 ημέρες πριν από την εκκίνηση των επίσημων υποχρεώσεων.
Είναι λανθασμένη η ερμηνεία αυτή. Ο νόμος είναι σαφέστατος. Η διάταξη αυτή αφορά μόνον τις νεοσύστατες ΑΑΕ ή ΤΑΑ, οι οποίες προβιβάζονται στις επαγγελματικές κατηγορίες από τις ερασιτεχνικές.
Αφορά δηλαδή τις ομάδες που την αγωνιστική περίοδο 2020-2021 αγωνίζονταν στην Γ’ Εθνική (ερασιτεχνική κατηγορία) και προβιβάστηκαν στη νέα SL2 (επαγγελματική κατηγορία).
Η ΠΑΕ Καβάλα, όπως όλοι γνωρίζουμε, ως ήδη υφιστάμενη ΠΑΕ, δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία ομάδων.
Κυρίες και κύριοι,
προσωπικά η Καβάλα μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής, και η πόλη και η ποδοσφαιρική ομάδα. Μάλιστα, γνωρίζω προσωπικά και στελέχη της ομάδας. Το θέμα δεν είναι προσωπικό. Δεν είναι θέμα συμπάθειας ή μη! Η εφαρμογή του νόμου πρέπει να μας αφορά ισότιμα όλους. Και αυτό κάνουμε! Εφαρμόζουμε το νόμο!
Ωστόσο, οφείλω να προσθέσω και κάτι ακόμη:
Το ενδιαφέρον μου για την Καβάλα το έχω συζητήσει και με τον πολύ καλό μου φίλο και συνάδελφο, τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο, και με τους φίλους και συναδέλφους Μακάριο Λαζαρίδη και Γιάννη Πασχαλίδη.
Θυμόμαστε όλη την περίοδο που ο προκάτοχος μου κ. Βασιλειάδης άλλαζε τις κατηγορίες και ανεβοκατέβαζε ομάδες κατά το δοκούν. Το κατακρίναμε τότε! Το θεωρούσαμε και το θεωρούμε απαράδεκτο! Ε, δεν θα κάνουμε τώρα τα ίδια!
Να αναφερθώ και στην επιστολή του Δημάρχου Καβάλας, Θεόδωρου Μουριάδη, με την οποία ζητούσε παράταση της παράτασης για την κατάθεση της εγγυητικής επιστολής.
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε, κατανοώ την αγωνία σας, αλλά ακόμη αναμένω το πλάνο, τις μελέτες και τον προγραμματισμό για την αναβάθμιση του Σταδίου «Ανθή Καραγιάννη» και για τον εκσυγχρονισμό των αθλητικών υποδομών της Καβάλας.
Το αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου το σεβόμαστε. Δεν το χρησιμοποιούμε αλά καρτ! Αύριο συνεδριάζει η SL2 και θα είχε ενδιαφέρον η έκφραση της γνώμης της, λαμβάνοντας υπόψη το νομικό πλαίσιο, αλλά και τις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί. Χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει ότι η γνώμη υπερβαίνει το νόμο!
Κύριοι συνάδελφοι,
Σέβομαι την αγωνία σας, που υπερβαίνει το υπερ-τοπικό ενδιαφέρον και αφορά στην υγιή εικόνα του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Γι’ αυτό να εργαστούμε από κοινού, όλοι μαζί,  σε ένα πλαίσιο αξιών για την ενδυνάμωση του ποδοσφαίρου της χώρας μας με διαφάνεια και αξιοκρατία. Αλλά πρέπει να σεβαστούμε την αυτόνομη λειτουργία της ΕΕΑ, όπως και την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και των αποφάσεών της».
 

monday1 prop

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

dhmofilh Themata1

ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΕΩΧΩΡΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

dark blue el 1

OPEN DATA

bottom

aigides GGA

ΣΕΠ

APOGRAFI

 

Χάρτης Ιστοτόπου

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ